Zoeken in deze blog

dinsdag 30 juli 2013

LashExtender!!

Hee beauty's, 

Zoals jullie weten zijn wij dit jaar naar de beautygloss party geweest in de beurs van Berlage in Amsterdam. Daar stond een kraampje en alles was voor €1,- en 11make up spulletje kosten €10,-. Dus heerlijk 1tje gratis. Ik zag een mascara liggen en dacht nou die ga ik even proberen. 
Opzich is het borsteltje wel fijn. Hij is dik en breed dus je kan je wimpers in 1 keer pakken. Alleen het jammere eraan is dat het niet echt lengte geeft aan je wimpers. En dat is iets wat ik wel fijn vindt. Maar daar in tegen geeft het wel volume aan je wimpers ( natuurlijk paar laagjes over elkaar). 
De borstel heeft voor zowel stap 1 als 2 het zelfde alleen op de stap 2 zit iets meer product. 
Ik zelf zou deze mascara niet kopen vanwege dat het me wimpers niet langer maakt en geen sprekende ogen heb. 

Hopelijk hebben jullie er wat aan gehad!! 
Vergeten jullie niet te kijken op: www.youtube.com/Estbellabeauty

Be-YOU-tiful
~XoXo~ Estbella


Geen opmerkingen:

Een reactie posten