Zoeken in deze blog

dinsdag 11 december 2012

Maybelline Colorsensational lipstick!!

De trend deze herfst en winter is een mooie donkere lip en als ik heerlijk ben was dit een beetje uit mijn comfortzone!! Maar ik ben toch uit die zone gestapt en heb een donkere kleur aangeschaft!! En je raad het misschien al "I love it!!". Het geeft een mooie geraffineerde look als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het staat gewoon heel sjiek en doet me denken aan de jaren vijftig/zestig!!
De lipstick die ik heb gekocht is van de colorsensational lijn van Maybelline. Ze hebben volgens mij tien verschillende lipstick in die lijn. In het begin was ik erg bang de de lipstick mijn lippen zou uitdrogen vooral met dit weer, maar dat is zeker niet zo. Het is een zachte liptstick met een heel fijn structuur!! Het droogt zeker niet uit.
Hieronder zie je de lipstick.

De lipstick heb ik aangeschaft bij de kruidvat. Dit omdat er op dat moment 1+1 gratis was en ik dacht dat het wel een mooie gelegenheid was om een donkere lipstick uit te proberen. De verpakking vind ik echt heel mooi en is stevig. Hij smeert op je lippen als een balsem en geeft een mooie glans. Het enige minpuntje is dat hij niet al te lang blijft zitten, maar dat vind ik niet zo heel erg.
Je kan de lipstick dik aanbrengen voor een rijke, volle kleur (zie rechtsboven). Of je dept het op je lippen en hapt in een tissue (niet echt bijten natuurlijk :P) en dan krijg je een subtiele kleur op je lippen (zie rechtsonder). Hij ruikt een beetje zoet, maar is zeker niet storend.


De lipstick kosten € 10,49.  Verkrijgbaar bij alle drogisterijen.

~XoXo~ Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten