Zoeken in deze blog

woensdag 5 december 2012

Victoria's Secret op Schiphol Nederland !!!

Afgelopen zondag zijn Esther en ik naar de Victoria's Secret winkel geweest die nieuw is op Schiphol. Wat een mooi merk is het toch en wat wordt je hebberig van die winkel. Ze hebben echt van alles, tassen, make-up, slips, parfum en bodylotions. Echt super gaaf. Ze hebben nu ook verschillende sets samen gesteld alvast voor de kerst. Super leuk een tasje met daarin drie flesjes een bodymist, bodylotion en douchegel. Dit heb ik natuurlijk gelijk op me kerstlijst gezet.
Ik heb me deze keer ingehouden en heb maar twee dingen gekocht. Een hele mooie goude eyeliner. Deze krijg je echt niet zo makkelijk van je huid af. De eyeliner is echt super gaaf ook voor overdag, maar zeker niet te missen voor de feestdagen. Het geeft echt een bepaalde sparkeling aan je ogen. Ook heb ik een lipgloss gekocht. Deze ziet er heel donker roze uit, maar is een hele natuurlijke gloss aan je lippen. De lipgloss plakt echt heel weinig. Alleen hij ruikt voor mij niet super lekker. Hij ruikt namelijk naar banaan. Maar ondanks dat ben ik echt heel erg blij met de lipgloss.
De eyeliner kostte €7,-
De lipgloss kostte €7,-
Ik zelf ben echt mega blij dat er eindelijk een Victoria's Secret in Nederland is. Nu nog wachten tot de beha's er zijn. Ik ga er zeker binnenkort nog even heen misschien wel voor wat leuke kerst kado's ( voor mezelf Hihihi). Hieronder heb ik nog een foto collage gemaakt van de producten die ik heb gekocht.


Binnenkort zal ik met deze producten ook een filmpje maken op ons YouTube kanaal klik hier voor de link.
Volgen ons ook voor foto's en andere verhalen op, Facebook en Instagram: Estbellabeauty

Xoxo Annebelle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten