Zoeken in deze blog

vrijdag 24 mei 2013

Dr. Fish dry oilspray!!

Sommige van jullie weten het misschien al dat ik een droge huid heb. 
Dit is soms erg moeilijk om goed te verzorgen, want sommige crèmes werken niet goed genoeg.
Of ze zijn fijn voor een paar uurtjes of het helpt niks en je kan lagen blijven smeren.

Vooral op mijn benen is het extreem droog. Maar eindelijk heb ik voor mijn huid de oplossing gevonden. Van Dr. Fish is er een dry olie spray voor je lichaam.
Deze is heerlijk hij ruikt een beetje hammam achting. Maar deze spray is echt geniaal hij trekt lekker in je huid. Na een hele dag is me huid nog zo soepel en droogvrij nadat ik die olie erop heb gedaan in de ochtend.

De kosten van de spray zijn €14,95. Maar je doet er echt lang mee zeker 2 maanden ongeveer. Je hebt namelijk niet veel nodig voor je lichaam want de het is een hele vettige olie.

Wel een tip als je het in de badkamer doet, doe het dan in je handpalm en dan op je benen. Anders is de vloer echt spekglad. ( ik kan het weten hahhaha) 

Hopelijk geven jullie er wat aan gehad!! 
Vergeten jullie niet te kijken op: www.youtube.com/Estbellabeauty

Be-YOU-tiful
~XoXo~ Estbella 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten