Zoeken in deze blog

woensdag 29 mei 2013

Revitalash advanced

Hey meiden,
Ik denk dat ik niet de enigste ben als ik zeg dat ik van lange wimpers houd. 
I love long lashes!! Dus in november bestelde ik bij Beautybay de Mavala double lash serum. Klonk allemaal veel belovend maar het deed voor mij eigenlijk bijna niets. 
Toen kreeg ik in januari de Beautybox en daar zat een Revitalash advanced sample in. 

En ondanks die van Mavala niet echt had gewerkt  was ik erg benieuwd naar dit product. 
Het heeft een soort van eyeliner kwastje en en die smeer je over je wimpers heen voordat je naar bed gaat. En na 2 á 3 maanden merkte ik zeker verschil. Mijn wimpers voelen voller en sterker. En het allerbelangrijkste mijn wimpers zijn echt mega lang. 
Ik ben bang dat ik niet meer zonder het product kan. 
Één nadeel de prijs!! Als je hem online besteld is hij € 74,95. 
Maar het doet zeker zijn werk. 
Ik heb helaas geen foto van hoe mijn wimpers hiervoor waren, maar wel van nu met mascara (aangezien mijn wimpers te licht zijn). 


Hoop dat het jullie geholpen heeft!! Als jullie een goedkoper product weten let us know!!
Be-YOU-tiful

~XoXo~
Esther


4 opmerkingen:

  1. ik heb deze zelf ook geprobeerd en vond het een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'm ook, maar ik ben bang om er mee aan de slag te gaan sinds ik gelezen heb dat het bij sommige mensen hun wimpers juist breekbaar maakt en doet uitvallen :-S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow mooi resultaat! etos heeft ook een wimperserum geloof ik

    BeantwoordenVerwijderen