Zoeken in deze blog

vrijdag 30 november 2012

Maybelline master drama kohl liner!!

Zoals sommige van jullie weten misschien wel weten is dat als ik een bruine eyeliner gebruik dat het de eyeliner van Sephora is. Ik ben super blij met die eyeliner maar om een één of andere reden kan ik er geen goede puntenslijper voor vinden. Dus ik ging op jacht naar een nieuwe en ik wilde er niet één van Catrice of Essence ik wilde er dit keer wat meer geld voor uitgeven. Gewoon omdat een eyeliner best wel essentieel is. Ik liep gister door de kruidvat en zag dat er bij Maybelline 1+1 gratis was. Ik vond een mooie bruine eyeliner en een nieuwe zwarte, twee vliegen in één klap!!
De eyeliner heet Master drama kohl liner en ik heb de kleuren ultra black en dark brown. Het zegt op de verpakking dat hij 16uur houd, nou ben ik niet iemand die 16 uur op blijft ;) dus daar valt nog over te twisten.

Textuur van de eyeliner.
Hij smeert makkelijk uit het is een zacht potlood. En de pigmentatie is ook zeker erg mooi. Als je het even laat droge en je haalt je vinger er een paar keer over smeert het niet uit. Ja, als je je vinger nat maakt een goed wrijft dan wel.


Overal ben ik zeker heel erg blij met deze eyeliner en je zult hem snel zien in een tutorial op ons kanaal. Klik hier voor ons YouTube kanaal. Wil je ook iets halen van Maybelline haal het dan nu want het scheelt echt.
Kosten van de eyeliner € 8,12.
~XoXo~ Esther



Geen opmerkingen:

Een reactie posten