Zoeken in deze blog

woensdag 13 februari 2013

Biotherm Aquasource Nuit!!

Toen ik een tijdje geleden in de Beautybox een tester kreeg van de Biotherm Aquasource Nuit was ik erg benieuwd. Het product is een nachtcrème uit de Biotherm Aquasource lijn. Dit kwam voor mij goed uit want de laatste tijd heb ik nogal het idee dat mijn huid vocht nodig heeft.
Toen ik het product voor het eerst aanbracht was het voor mij heel vreemd het was geen creme maar een soort gel. Hmm toch maar blijven proberen en de eindconclusie "I love it". Het is haast niet te geloven maar mijn huid is zeker in de positieve zin veranderd.

Dit is wat ze over het product zeggen op de website.
De huid verliest 's nachts het meeste vocht. Met Aquasource Nuit houdt de huid meer vocht vast en wordt de huid intensief gehydrateerd. Bij het ontwaken oogt de huid fris en verkwikt. De huidtextuur wordt nacht na nacht zichtbaar verbeterd, de huid wordt elastischer, stralender: geregenereerd. Compacte gel geconcentreerd in micro-oliedruppels.

En beauties geloof het of niet het werkt mijn huid is er zeker stralender uit gaan zien.

De textuur als je hem voor het eerst aanbrengt is een beetje vreemd maar trek heel snel in heerlijk. En geeft een heerlijk koelend en fris gevoel als je hem uitwrijft dat zeker niet overheersend is.

Gebruiksaanwijzing.
Je brengt hem s'avonds voor het slapen gaan aan op een goed gereinigd gezicht.

En voor als jullie het nog niet door hadden "Ik hou van dit product" ;).

Ik heb hem aangeschaft bij de Sephora en daar was hij als pakket rond de €35,00 en het is beschikbaar voor alle huidtype.

~XoXo~ Esther






Geen opmerkingen:

Een reactie posten