Zoeken in deze blog

donderdag 14 februari 2013

ELF liquid eyeliner!!

Zoals veel van jullie weten hou ik van een lijntje boven me oog. Een tijd lang heb ik de 'waterproef liquid eyeliner van catrice' gebruikt. Achteraf nadat ik me 3de kocht kreeg ik uit het niet bultjes boven me oog. Ik dacht nou dat zal wel aan het potje liggen, dus was naar de kruidvat gegaan voor een nieuwe. Maar ook deze gaf het. Dat werd overstappen maar welke zal ik nemen. Er zijn zoveel soorten en merken. Het enige wat er toen was was uitproberen. Dat kwam mooi uit want ging net samen met esther op ELF bestellen. Daar zag ik een liquid eyeliner staan voor maar 1 euro. Ik dacht huh hoe kan dat?. Dus deed hem in me bestelmandje.
Toen die binnen was heb ik hem gelijk geprobeerd. De eyeliner is echt super fijn om aan te brengen. Je kan een heel dun lijntje maken maar ook gerust een dikker lijntje.
De volgende keer ga ik wel kijken of ze waterproef hebben. Het fijne van waterproef is dat het echt blijft zitten en niet gaat vervagen. De normale vloeibare eyeliner hebben ze in 12 kleuren. Ik ga zeker bij de volgende bestelling meer kleuren bestellen.

Hoop dat jullie dit nuttig vonden. Laat een reactie achter en vergeet niet te abonneren op onze YouTube kanaal.


Xoxo Annebelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten