Zoeken in deze blog

woensdag 20 februari 2013

Mac concelear!!

Altijd maar die wallen, rode plekjes of puistjes. Wat kan je hier nou tegen doen??

Ik weet de oplossing!!. Elke keer dacht ik ik gebruik dat goedkope merk wel. Maat achteraf ben ik erachter gekomen dat er maar 1 voor mij helpt en dat is de Mac concelear. Ik liep in Amstelveen de Mac winkel binnen en vroeg de visagisten om mijn kleur uit te zoeken. Niet dat als er een foto wordt gemaakt ik witte kringen onder me ogen heb.
Ik kan jullie met veel succes vertellen dat dit echt de beste concelear voor mij is ( en denk ook voor vele andere). Ik heb €18,50 betaald voor de concelear. Deze zit in een doosje en is vast dus niet vloeibaar. Heel handig om mee te nemen en neemt zeker niet veel ruimte in beslag.
Na mij foundation gebruik ik de concelear op de plekken waar ik het nodig denk te hebben. Voornamelijk onder me ogen maar ook bij pukkeltjes/ puisten of rode vlekjes. Daarna breng ik mij mineral powder erover en weg zijn de oneffenheden.

Echt een top concelear.

Hoop dat jullie dit nuttig vonden. Laat een reactie achter en vergeet niet te abonneren op onze YouTube kanaal.

Xoxo Annebelle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten