Zoeken in deze blog

zaterdag 19 januari 2013

OPI collectie Mariah Carey!!

De nieuwe collectie van OPI is uit. Deze collectie is gemaakt in samenwerking met de zangeres Mariah Carey. Het bijzondere aan deze collectie zijn de liquid sand nagellakken.


Wat houd liquid sand nagels in. Dit staat voor vloeibaar zand dat op je nagels droogt en geeft een ruwe finish.
Ze hadden nog meerdere kleuren die zet ik hieronder in een foto.

Interessant dat dacht ik ook dus schafte ik er één aan. De gene die ik heb aangeschaft heet 'the impossible'. Dit is een rozige rode kleur met glitters en sterren.
Toen ik thuis kwam heb ik hem uiteraard meteen geprobeerd. Beginnend met wen basecoat dan twee lagen van die lak en absoluut geen topcoat dit verpest het eindresultaat.
Dit is het uiteindelijke resultaat.


Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld in de kleur keuze die ik heb gemaakt want hij doet mij heel erg denken aan een lakje uit de Muppet collectie van vorig jaar. De lak blijft zeker goed zitten en ik denk dat dat komt door het structuur van de lak.
Als je de nagellak eraf wilt halen doe je dat d.m.v. watjes in stukken knippen nagellakremover erop en dan 5 a 10 minuten aluminiumfolie erover heen. Zie de afbeelding hieronder.


De kosten van de lakjes zijn €14,50. Ja helaas ook met de OPI lakken zijn ze omhoog gegaan. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende drogisterijen.

~XoXo~ Esther






Geen opmerkingen:

Een reactie posten