Zoeken in deze blog

donderdag 31 januari 2013

Teez Eve's ready to wear lipstick!!

Dit is er eerste product wat ik review van de Beautybox januari 2013.
Laat ik allereerst beginnen met de verpakking. Wow!! Dit is er eerst wat je opvalt. Een mooie verpakking met prachtige details.
De lippenstift is volgens eigen zeggen fijn om op beschadigde lippen aan te brengen dankzij de toegevoegde wilde mango. Naast een herstellende werking heeft het product ook een voedende en hydraterende werking.
Normaal gesproken geloof ik niet heel erg in lipsticks die beloven een hydraterende werking te hebben, maar toch maar even het proberen waard. De structuur van de lipstick is heerlijk zacht en glijd over de lippen. De pigmentatie is heel rijk en is makkelijk opbouwbaar.
In de box had ik de kleur rood gekregen, maar ik heb ook maar even een nude kleur aangeschaft!!
De kleur op de foto is Paradise pink.
De lipstick is verkrijgbaar in tien kleuren en heeft een adviesprijs van 7,49 euro.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten