Zoeken in deze blog

donderdag 28 maart 2013

DIY Stiletto, cat of claw nagels!!

Hey meiden vandaag voor jullie een DIY (do it yourself). Ik was al enige tijd benieuwd naar de stiletto nagels of zoals ze soms ook weleens worden genoemd cat nagels of claw nagels. Normaal gesproken was ik altijd van de wat rechter afgewerkte nagels maar ik zag al een aantal keer op YouTube de puntige nagels voorbij komen. Inplaats dat ik nu weer m'n nagels liet doen met acryl wilde ik het nu is zelf proberen.
Dus kocht ik bij de etos een nagelset pakket en ging aan het vijlen en knippen geslagen.
Je moet eerst natuurlijk de maat van je nagels eerst proberen en ongeveer uitrekenen tot hoe ver je kan gaan met het vijlen van de punt van je nagels.
Als je dat gedaan hebt pak je vijf tandenstokers en plakband of tape. Zorg er wel voor dat deze niet al te stevig plakt zodat je ze nog makkelijk kunt verwijderen.
Dan plak je twee duimen aan ieder kant van het stokje en doet dit met alle vingernagels. Zorg wel dat je even op schrijft welke nagel voor welke kant is.
Wat ik dan het fijnst vind is om de nagels van tevoren al te lakken. Dit omdat het dan ook wat makkelijker is om leuke creaties te maken.

Op het einde een topcoat er over en laat ze een nacht drogen.
De volgende dag zorg je dat je nagelriemen goed naar achter zijn en haal je nog even een watje met aceton erover zodat je nagel niet vettig zijn. Zo plakt de lijm beter en blijft de nagel langer zitten.


Uit eigen ervaring blijven ze maximaal anderhalve week zitten en kan je ze drie keer opnieuw lakken.
Ik ben er super blijf en hoop dat het jullie heeft geholpen.



Nagels zijn te koop bij etos tussen de €6,00 en €8,00. De maat kan je ook zelf bepalen ze hebben twee keuzes.

Good luck!!

~XoXo~ Esther





Geen opmerkingen:

Een reactie posten