Zoeken in deze blog

maandag 4 maart 2013

ELF stipple brush.

Bij de laatste bestelling van ELF heb ik eindelijk een stipple brush besteld. Deze is te gebruiken voor je foundation, blush, poeder of bronzer. Je kan dus zowel vloeibare als poeder producten gebruiken.
Dit echt een super fijne borstel. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor me foundation. Doormiddel van de borstel wordt de foundation mooi in de huid geblend. Daardoor wordt mijn huid helemaal egaal en kan ik met mijn concelear de rode vlekjes of wallen nog wegwerken.
De stipple brush kan je gebruiken om te blenden of door als het waren te deppen. De borstel heeft een fijn lang handvat en de haren van de borstel zijn echt heerlijk zacht. Omdat ik een droge huid heb krijg ik snel bij make-up borstels een krassend gevoel, maar deze is echt super fijn en zacht. De stipple brush kostte € 4,00 ( echt geen geld voor zo'n goeie stipple brush)
De borstel is heel gemakkelijk schoon te maken. Je kan make-up brush cleaner gebruiken, maar je kan ook Zwitsal douchegel gevoelige huidje gebruiken. Ik gebruik altijd Zwitsal hierdoor worden me borstels goed schoon en ze worden niet ruw maar blijven ze heerlijk zacht. Even goed uitknijpen daarna droog wrijven op een handdoek en dan plat neerleggen. Zo voorkom je ook dat er water in je borstels blijven zitten.
Binnenkort ga ik zeker wel weer make-up bestellen bij ELF, en zeker komen er dan ook nog een aantal borstels bij. Hopelijk zijn die dan net zo fijn als de stipple brush.

Als jullie willen weten hoe ik de stipple brush gebruik. Vraag het dan even en dan laat ik het jullie zien.
Vergeet niet om op ons YouTube pagina te kijken. Of ons te volgen via instagram.


Xoxo Annebelle

www.youtube.com/estbellabeauty
Instagram: Estbella beauty


Geen opmerkingen:

Een reactie posten