Zoeken in deze blog

donderdag 14 maart 2013

Uncover Skincare Moisturizer!!

Ik keek van de week radar. Nou is radar niet mijn favorieten programma maar soms kijk je weleens mee met paps en mams onder het genot van een kopje thee. En wat ben ik blij dat ik ben blijven zitten. Ze behandelde het onderwerp dag/nachtcreme's en serums tegen huidveroudering. Zo kwam Paula Begoun ook aanbod zij is de oprichtster en innovatie kracht achter Paula's Choice huidverzorging en cosmetica. Ze is auteur van 20 bestsellers, waaronder:

  1. Don't Go to the Cosmetics Counter Without me;
  2. The Original Beauty bible;
Er zijn wereldwijd meer dan 2,5 miljoen exemplaren van haar boeken verkocht. Haar werk als landelijk erkende expert op het gebied van cosmetica heeft geleid tot vele televisie interviews bij grote televisie namen. Het betekend dus echt dat ze weet waar ze het over heeft. Het is een super interessante aflevering dus als ik jullie was zou ik hem even bekijken.

Tot mijn verbazing kwam ook Jetske Ultee voorbij toen ik die naam hoorde rinkelde er een belletje in mijn hoofd, waar ken ik die naam toch van?? En toen wist ik het, ik gebruik iedere ochtend de moisturizer van haar lijn genaamd Uncover Skincare. 
Deze heb ik gekregen in de Beautybox van de maand februari. Ik ben super tevreden met deze moisturizer. 


Wat er wordt gezegd over deze moisturizer op de website zelf:
Deze crème is een echte mooimaker. Je huid functioneert optimaal dankzij een uniek combinatie van beschermende, kalmerende, verstevigende en vochtbindende stoffen. Hoge concentraties anti-oxidanten beschermen bovendien tegen de verouderende werking van vrije radicalen. Het resultaat: je huid straalt van gezondheid. 
Je hebt er een moisturizer voor de droge tot normale huid en een voor de normale tot vettige huid. Ik heb de laatste want ik heb een gecombineerde huid. 
En na een week het product te gebruiken voelde en zag ik zichtbaar verbeteringen in mijn huid. Hij voelt zacht en straalt echt jippie!!

Ook ben ik super tevreden met de tube waar het in komt het heeft een pompje, heerlijk ik hou van hygiëne. Je hebt precies genoeg aan een pompje voor je hele gezicht en hals. 

Ik ben super tevreden over dit product en raad het ook zeker aan.
Het product kost  49,95.
Voor meer informatie ga naar de website.

~XoXo~ Esther



Geen opmerkingen:

Een reactie posten