Zoeken in deze blog

woensdag 10 oktober 2012

Balmi lipbalm

Ik liep laatst door de Douglas en toen viel mijn oog op een rond kleurige balletje, dat een lippenbalsem voor moest stellen. Ik vond het nogal vreemd maar, bedacht me toen ineens dat ik iemand zoiets vergelijkbaars had zien gebruiken in een YouTube filmpje genaamd EOS Balm. Nou verkopen ze die lippenbalsem niet in Nederland. Tenminste niet in een drogist of warenhuis alleen online.
Balmi gebruik ik nu bijna twee weken en ben verslaafd. Het is zo een lekker product en het voelt echt alsof het mijn lippen goed vettig houd. Het is vooral een vettige lipbalm die me doet denken aan de smeerbare lippenbalsems van Rosebud Salve en blijft redelijk lag zitten..
Ik heb mijn eerste Balmi aangeschaft in de roze kleur en dat is aardbei en dit blijft zeker niet de laatste.

Niet gebruikt.

Deze is gebruikt.
Je kan hem opmaken helemaal tot het randje en in mijn geval gaat dat best snel ;)
Als je hem koopt zit hij in een vierkant doosje met de afbeelding van de geur erop. Er zit nog een koortje aan zodat je hem aan je telefoon kan doen, maar die heb ik eraf gehaald, want ik ben daar nooit zo een fan van geweest.
Ik ben verkocht en het is echt een aanrader. Ze zijn zo schattig, vrolijk en handig!!
Verkrijgbaar bij de douglas voor € 4,95 in 5 verschillende kleuren.
~XoXo
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten