Zoeken in deze blog

zaterdag 6 oktober 2012

Essie nagellak!!

Zoals jullie weten heb ik laatst een blog geschreven over de Essie matte topcoat. Sinds dien ben ik erg tevreden over de nagellakjes en heb ik tijdens de 3 dolle dwaze dagen in de Bijenkorf nog een paar aangeschaft.
Dit zijn de kleuren van links naar rechts.
  1. Muchi muchi.
  2. Angora cardi.
  3. Bahama mama.
  4. Dive bar.
De kleuren die ik voornamelijk heb gekozen passen wel een beetje bij de herfst/winter seizoenen.
De nagellakje zijn voorzien van een perfect breed kwastje dat in één keer je hele nagel kan bedekken. De meeste kleuren hebben twee lagen nodig om je nagel volledig mooi te dekken. De wat transparantere kleuren hebben voornamelijk drie a vier lagen nodig om goed te dekken.
Het is een opzich best snel drogend lakje en blijft op z'n minst drie dagen echt goed zitten. Wil je dat hij nog wat langer blijft zitten dan moet je er natuurlijk een goede topcoat over heen doen. Dit geld overigens voor elke nagellak.
Hier een foto van de kleur Bahama mama.
Door de drie lagen word de kleur wel wat donkerder maar dat kan opgelost worden met een glanzende topcoat.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en als jullie willen dat we nog andere producten voor jullie testen laat het ons weten.
~XoXo~
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten