Zoeken in deze blog

woensdag 10 oktober 2012

Catrice Liquid Liner!!

Ik gebruik nu al een tijdje een aantal eyeliners. Ik gebruik eigenlijk elke dag wel eyeliner hierdoor spreken mijn ogen beter. Na een tijdje een aantal eyeliners te hebben geprobeerd ben ik helemaal verliefd geworden op de eyeliner van Catrice.


010 Don't leave me
Deze eyeliner is makkelijk aan te brengen doormiddel van de dunne sponsachtige kwast. Wanneer je deze opbrengt dan hoef je hem niet meer bij te werken. De eyeliner is waterproef en blijft echt de gehele dag zitten zolang je er niet mee gaat zwemmen. Je kan ook nog kiezen of je een dik lijntje wil of een dun lijntje wilt.

Deze eyeliner is echt een aanrader zou niet meer zonder deze eyeliner kunnen. 
Bekijk ook de filmpjes met deze eyeliner op ons YouTube kanaal.

~Xoxo~
Annebelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten