Zoeken in deze blog

vrijdag 26 oktober 2012

Krullend haar!!

Ik zag bij beautygloss een filmpje over foam rollers dus ik ben naar mijn dichtstbijzijnde drogist gegaan en heb ze gekocht. Ze waren wel wat kleiner dan ik had verwacht. Dit betekend kleine krullen hmm... Meestal ben ik iemand van een wat grote slag. Ik ben momenteel erg bezig met mijn haar zo min mogelijk te behandelen met hitte. En dat is me de afgelopen 3 maanden aardig gelukt maar ja dan zit je met haar dat helemaal echt helemaal geen body heeft. En daar houd ik absoluut niet van. Dus toen ik dat filmpje zag dacht ik "Hey dat kan ik ook" en ben ze dus meteen gaan halen.
Mijn moeder lief aangekeken die me even heeft geholpen met ze in te draaien. Ze zijn vrij makkelijk in te draaien en binnen 10 minuutjes zitten ze erin. Het enige vervelende is dat het klik-systeem soms loslaat. Mijn haar was nog een beetje vochtig van de douche die ik ervoor had genomen. Na het in draaien ben ik een paar uur later naar bed gegaan.


Het ligt niet heel erg fijn maar, na een tijdje vind je je draai en beland je heerlijk in dromenland.
Toen ik wakker werd zat alles nog heel mooi op zijn plek. Ik ben even gaan eten en ben ze er daarna uitgaan halen. Even een beetje klungelen en dan heb je ze eruit. Oh mijn god ik leek wel een poedel. Ik ben er met een borstel doorheen gegaan en heb er heel veel serum in gedaan om mooie gladde krullen te krijgen. Dit is het eindresultaat.



Conclusie: De eerst volgende keer dat ik dit weer ga doen is het met grotere rollen. Ook denk ik dat je ze hooguit maar een paar keer kan gebruiken omdat, het schuim helemaal plat word. Maar het is best leuk.
€1,49 per pak van 5.
~XoXo~ Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten