Zoeken in deze blog

donderdag 1 november 2012

Wet 'n wild nagellak!!

Ik ben altijd al super benieuwd geweest naar de producten van dit merk!! Nou is het merk vroeger verkrijgbaar geweest in de winkels hier maar, is uiteindelijk uit de schappen gehaald. Erg jammer want het is een betaalbaar make up product. Ik hoor YouTube guru's hier altijd met veel lof over praten dus heeft mijn hand ook meerdere malen boven de bestel knop gehangen maar, uiteindelijk toch niet gedaan maar nu kwam de Beautybox met een nagellak en ik ben verkocht!! 



De kleur heet Burgundy frost. En is super mooi voor de herfst en winter.

Het kwastje is als ieder ander normaal kwastje en niks bijzonders. Als ik hem op doe is eigenlijk 1 laag al genoeg maar, heb er toch 2 gedaan voor de zekerheid en dit is zeker een aanrader. Hij droogt snel en is het makkelijk om nog een keer aan te brengen. 

Love this product!!
Als je meer producten wilt bekijken van wet 'n wild klik dan hier.
~XoXo~ Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten