Zoeken in deze blog

donderdag 15 november 2012

Biosilk Therapy!!

Sommige van jullie kennen dit product misschien al maar, voor de gene die het nog niet echt kennen laat mij jullie even iets vertellen of dit Halleluja product. Ik had het product wel al een paar keer in de Douglas gezien maar, het trok mij niet echt.
De eerste keer dat ik kennis maakte met Biosilklijn was bij mijn kapster zij gebruikte het product voor dat ze mijn haar ging stylen en ze gebruikte het daarna nog een keer. Mijn haar voelde zo zacht, ik moest echt meer weten over dit product. Ze gaf mij een testertje mee naar huis en toen ben ik het gaan proberen. Super!! Mijn haar voelde na een paar dagen echt als zijde en dat met het geblondeerde en beschadigde haar van mij. Nadat de tester op was heb ik het zelf aangeschaft. Het is wel wat prijziger dan de normale serums maar het is het zeker waard.
Je doet er dan ook heel lang mee dat geld overigens voor mijn lange haren. Annebelle daarentegen gebruikt het wat meer vanwege haar stugge krullen. Het is bruikbaar voor elke type haar en je voelt zelf aan hoeveel je ervan in je haar kunt doen want, teveel maakt het weer wat vettiger. Silk Therapy van Farouk Biosilk is een uniek product waarmee zowel de structuur als glans van het haar verbeterd wordt. Biosilk Silk Therapy is geschikt voor normaal en beschadigd haar. Biosilk Silk Therapy repareert, kalmeert en beschermt alle haartypes. Zo zegt de verpakking.


Het gezicht van de lijn Biosilk is Daphne Deckers en valt daardoor misschien ook wel wat meer op. Het is een leuk flesje en een handige druk knop zoals je hieronder kunt zien die je precies laat zijn in de hoeveelheid product in je handpalm.

Drukknop


Flesje
Gebruikswijze:
Te gebruiken in nat haar en droog haar. Giet een klein beetje in je handpalm en masseer het in je haar. Ik begin in de puntjes en wat ik dan nog over heb op mijn handen breng ik van boven naar beneden. Biosilk beschermd niet tegen de hitte van styl-apparaten. 

De kosten:
Het is verkrijgbaar bij de Douglas in verschillende maten.
15ml is €3,50
50ml is €12,00
150ml is €21,50 
350ml is €38,00

Topspul zeker een aanrader!!
~XoXo~ Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten