Zoeken in deze blog

maandag 26 november 2012

Casting crème gloss 432

Vorig weekend vond ik het weer tijd om me haren te gaan verven. Eigenlijk verf ik bijna altijd me haar zelf en alleen soms high en low lights door de kapper. Ik heb verschillende soorten spoelingen en verf uitgeprobeerd. Maar tot nu toe blijf ik de laatste tijd maar bij 1 haar verf en dat is de 'casting crème gloss' van Loreal. Dit is een spoeling en kan je heel gemakkelijk zelf aanbrengen. Normaal deed Esther het altijd voor me, maar deze keer heb ik het zelf gedaan. Het enige is dat het af en toe beetje moeilijk is de achterkant te zien maar daar wordt je handiger in. Zoals op de foto te zien zie je eerst mijn normale haarkleur ( naja na een lange tijd niet te hebben geverfd). En op de andere zie je het resultaat. Ik had nummer 432 midden goud parelmoerbruin, dit is een mooie intense donkerbruine haarkleur. Me haar is zeker geslaagd leuke kleur voor de winter en zeker makkelijk aan te brengen. De spoeling blijft ongeveer 28 wasbeurten zitten, maar hoe vaker je je haar gaat wassen vervaagd het iets. Ik heb tot nu toe alleen maar de donkere kleuren uitgeprobeerd dat is, omdat bruin mijn haarkleur is en niet snel blond zal gaan.
In de verpakking zit de ontwikkelingscrème die je samen met de kleurspoeling moet mengen. Ook zitten er handschoenen in de verpakking zodat je huid niet wordt aangetast. En een crème gloss die je kan gebruiken na het wassen van je haar voor een mooie glans. Als jullie willen zien hoe je de spoeling stap voor stap moet gebruiken. Kijk dan even op onze YouTube kanaal, dit was wel de vorige kleur die ik had gebruikt. Die ik nu heb is donkerder.

www.youtube.com/user/estbellabeauty

Als jullie nog vragen hebben of willen dat wij wat andere producten proberen laat het ons dan even weten.

Xoxo Estbella


Geen opmerkingen:

Een reactie posten