Zoeken in deze blog

maandag 12 november 2012

Elf haul!!

Ik kreeg laatst in de Glossybox een Elf wimperkruller en die werkte naar mijn mening zo fijn dat ik besloot een kijkje te nemen op de website. Ik kende Elf al een beetje van een aantal andere beautyguru's op YouTube die er altijd met veel lof over praten. Eigenlijk heb ik voor het eerst Elf gezien toen ik een half jaar in Amerika studeerde. Ik was er toen al erg benieuwd naar omdat, het merk ook erg betaalbare producten heeft.
Als jullie willen zien welke producten ik heb besteld en nu al volop gebruik kunnen jullie hieronder het filmpje bekijken!!


Als jullie nog een aparte review hier op deze website willen zien laat het dan even weten. Willen jullie jezelf ook even laten verleiden (zorg wel dat je je geestelijk hebt voorbereid op al het leuks ;) ) klik dan hier en je wordt doorverwezen.
Bezorg-kosten zijn helaas wel €6,95 maar het is het zeker waard vanwege de kwaliteit en de snelle levering. Misschien kan je je vriendinnen/nichten en of moeders overhalen ook wat te bestellen want, boven €75,00 is het gratis.
Heel veel shop plezier!!
~XoXo~ Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten