Zoeken in deze blog

zaterdag 3 november 2012

Sigma Borstels Mrs. Bunny set!!

Vandaag was het zover ik kreeg mijn lang verwachtte borstels. Nou, eigenlijk niet heel lang gewacht het duurde een weekje. De website waarvan ik ze had besteld heet 'Love make up' en zal ik hier linken. Ik was al eerder bekend met de website want, hier had ik ook mijn Real Technique borstels gekocht die duurde overigens wel wat langer voor ik ze binnen kreeg maar, even verder naar het product.
Als jullie bekend zijn met de online beauty guru's "zoals ze worden genoemd" hebben jullie vast wel eens het merk 'Sigma' voorbij horen komen. Ik heb al 1 keer een blending borstel van hun online besteld en ben er super blij mee. Dus ik dacht laat ik is na al die tijd op de bank te hebben gelegen mezelf nou is verwennen met een iets duurder borstelset.
Deze set is verkrijgbaar in verschillende kleuren maar, verschillen niet in prijs. De gene die ik heb gekozen is voor mijn gevoel degene met de meeste meisjesachtige kleuren. SUPER!!
Hij komt binnen in een kartonnen doos natuurlijk maar, dat is niet interessant. In de doos vond ik een andere doos die er zo uitzag:

In die zelfde kartonnen doos zat ook nog een extratje. Een cadeautje een mini blending borstel. Hoe leuk.

Toen ik de doos open maakt zat er een blauwe koker in met de borstels nog mooi verpakt met het plastic. In de koker zat ook een kaart die je verteld waar alle borstels voor zijn wel is waar in het Engels, maar dat is niet moeilijk te begrijpen omdat, de naam van de borstel al veel duidelijk maakt. Al ben ik er zelf van overtuigd dat je je borstels kan gebruiken waar jij ze zelf voor wilt gebruiken. Hier de foto's:




Ik ben er super blij mee en alle borstels die ik nodig heb zitten erin. Het is wel even een investering maar, ik hoef voorlopig geen borstels meer aan te schaffen. We gaan ze zeker gebruiken in onze nieuwe make up tutorials. Die kun je hier zien op ons YouTube kanaal.
Hoop dat jullie een kijkje nemen op de site het is het zeker waard. Er zijn ook nog meer borstels verkrijgbaar van andere merken.

~XoXo~Esther









Geen opmerkingen:

Een reactie posten