Zoeken in deze blog

maandag 19 november 2012

Catrice photo finish liquid foundation!!

Vorige week stond ik in de kruidvat en was weer opzoek naar een nieuwe foundation. Esther vertelde mij toen dat er een nieuwe was van catrice. En omdat mijn budget niet altijd heel hoog is dacht ik deze ga ik eens proberen. De foundation is echt super fijn hij blijft de gehele dag goed zitten, zelfs na een dag hard werken ( horeca). De foundation ligt erg mooi op de huid, en is niet alsof er een plamuur laag te zien is op het gezicht. De foundation heeft een pompje waardoor je precies de hoeveelheid kan nemen die je nodig hebt en de flacon blijft schoon. Ik breng meestal mijn foundation aan met me vingers zo kan ik het snel en makkelijk op me gezicht doen, en wordt alles goed verdeelt. Deze foundation was € 6,99. Op de foto's kan je zien hoe mijn huid vooraf is en na de foundation. Ik raad mensen deze foundation echt aan hij is goedkoop maar echt TOP!! Vergeet niet als je hem gaat kopen even uit te proberen onder je kaak zou zonde zijn als die te ligt of te donker is. Als jullie er meer over willen weten over dit product of jullie willen dat wij een ander product proberen laat het ons dan even weten. Volg ons ook via Instagram: estbella beauty of via YouTube of Facebook.

Xoxo Estbella







Geen opmerkingen:

Een reactie posten